Safira 26 april

Idag jobbade jag med henne i från marken.
Hon skulle följa mig, stanna när jag stannar och backa när jag går mot henne och vill att hon ska backa.
Jag tycker att det gick jättebra med den övningen.
Sedan gick vi över till att hon ska flytta sig för skänkeln - i detta fall spöt.
Först visste jag inte hur jag skulle göra så inget funkade bra mellan oss eller något annat.
Men tillslut kom vi på hur vi skulle göra och då var hon så duktig så!

Idag släppte vi också ihop henne med Skorpan eller Skarpan som hon heter. Det var mycket spring och bus men tillslut lugnade de sig.

Själv fick jag också hoppa upp på Amelia en kortis och tog muren på 40 cm 3 gånger. Det var både roligt och lite läskigt, hihi, eftersom jag inte är så van ;)



Kommentarer till "Safira 26 april"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: