Hade ju tänkt blogga från mobilen för första gången nu när man kan det men det ville inte sammarbeta..... Har några kort på mobilen jag tänk lägga upp men där vill den inte häller sammarbeta. Irriterande när man varken kan ladda in bilder i dator eller musik i mobilen! Det får jag klura på.

Torsdag

Idag så släppte jag Safira på ridbanan och "jagade" runt henne så hon skulle bli mera uppmärksam på mig. Men jag tycker inta att det hjälpte något idag och jag ville inte häller hålla på för länge då hon blev svettig. Tillsut gick det ganska bra att få henne att gå efter mig när jag räckte fram en näve havre mot henne ;)

I stallet sen ville jag öva på att gå in vid vattnet där det är ett trångt utrymme som kan vara obehaligt. En gång tidigare hade vi testat utan någon större framgång. Idag så var det inga problev över huvud taget! Jag var som i trans... haha ;) Skitglad!

Jag och mamma avslutade med att gå lillavändan med hundarna + lite andra små avstickare.
Jag vill hitta nya mysiga skogsstigar men det var så svårt att ta sig fram där jag provade att gå så det är bara att fortsätta leta.
På skogsstigen till lillavändan la vi upp lite grenar som små hinder. Idag blev det 3 små men jag har fler ideer om vart man kan bygga :D



Kommentarer till "Stallet/ Safira 14 april"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: