Jo jag hälsade på FIGHTER! :D

När träffade honom kändes det bra. Men när jag tog av honom hans exemtäcke kramade jag om honom och  började gråta. Under hela den tid jag stod och borstade kunde jag inte luta gråta. Jag kände vekligen hur mycket han betyder och hur mycket jag saknar honom.

Vi tog ett barbacka ridpass på ridbanan i mörkret.
Han har tappat endel kodition och muskler eftersom han inte har jobbat och hållt igång som han gjorde när jag hade honom. Men jag kunde jobba honom i en lågform kortare pass och jobba igenom honom lite. Vi har heltklart funkat bättre tillsammans men jag tycker att det gick bra ändå. Han testade mig lite varje gång jag sammlade i hop tyglarna med att stanna men jag fick fram honom och han hade drag i sig. Jag tog också och galopperade av honom endel och han frustade och tyckte nog att det var skönt.

Jag sa godnatt och jag älskar dig till honom innan vi gick upp till huset. Den andra dagen stod han i hagen nä vi begav oss hem och jag ville inte ha ett jobbigt avsked så vå sa inte hejdå till honom utan åkte hem utan tårar.

Mamma försökte ta kort i mörkret men det var inte så lätt att få bra bilder men en någon blir bra när jag har laddat in dem i datorn är ni intresserade av att se den/dem då? :)




Kommentarer till "Vet ni vad jag gjorde i helgen?"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: