Dagens ridtur

Torsdag 17 (9 dagar...)

Idag hade jag ingen större lusta att rida ut eller egentligen rida över huvudtaget till en början då jag var så himla frusen. Men när jag fått upp värmen lite så beslöt jag mig för att rida lite på ridbanan. När jag kom ut på ridbanan så hade lampknappen frusit så den gick inte och tända så jag red upp till stallet igen för att hämta mamma. Tillbaka på ridbanan fixade mamma lampan men då ville jag rida i månskenet istället så mamma fick släcka den igen, haha. Efter att ha ridit på ridbanan ett tag så kom Evenlina ut på Penny och undrade om jag skulle med ut en sväng Så vi rd up till torpet eller vad stugan nu kallas och tillbaka. På tillbaka vägen tog vi lite trav vilket gick bra men det vart mest skritt och prat vilket var trevligt. Det blev inte en så lång runda men det vart dög.



Kommentarer till "Dagens ridtur"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: