Lite sjuklig

Det verker som om jag håller på att bli sjuk... Började känna mig lite små dålig redan i går kväll och idag har jag kännt mig riktigt dålig hela dagen. Jag har ont i huvudet och kroppen, känner svag och helt skakis - hade ingen kraft att kålla upp handen, skitläskigt! - och så fick jag inte i mig någon mat idag vilket inte gör det bättre. fick skjuts av pappa sen fasten han egentligen inte hade tid men vet inte om jag hade klarat att gå hem. Nu ligger jag i sängen och försöker vila ut mig lite. Får se om det hjälper.

Skulle förmodligen inte orka med stallet i dag och som tur är har Sandra (Amelias mamma) redan varit ut till stallet och var snäll och fixade allt åt Fighter. tydligen hade hon och flera andra kört fast ute bå grusvägarna runt stallet så vi har tur som inte behöver ge oss ut i det här ovädret själva.



Kommentarer till "Lite sjuklig"

Postat av: Evelina

Krya på dig :)

2011-02-11 @ 16:13:45
URL: http://stallmupparna.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: