Nya ridbyxor

Under dagen åkte vi i väg för att handla in lite nödvändiga saker. Klara behövde ett par nya ridbyxor och Fighter nya borstar. Ojojoj vad mycket saker de köpte! Fighter fick fina nya borstar, ryktlåda, nya hinkar, nytt grimmskaft och senare så ska de också köpa nya tyglar.

Vi åkte till en butik som vi inte varit i tidigare, stockholm ridsport. Där köpte jag 2 nya ridbyxor som jag är super nöjd över. De hade ett erbjudande - två ridbyxor betala för en - så jag lyckades hitta två schockemöhle ridbyxor för 1498 kr (och då är de ändå inte helskodda) och det kan jag säga är lyx för mig! I vanliga fall tycker jag att ett par ridbyxor för ca 500-600 kr är dyrt men när man stod där och kollade på de ridbyxor som det var erbjudande på som kostade närmare 2000 kr och fick syn på ett par för 500 kr då kändes det plötsligt billigt. Och jag kan säga att mina schockemöhle ridbyxor kostade mig 2 månadspengar + 500 kr som mamma la ut....



Kommentarer till "Nya ridbyxor"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: