Måndag 21 feb (5 dagar...)

Idag skulle jag egentligen inte ut till stallet då jag behöver plugga inför engelskaprovet vi har imorgon men jag vill så gärna vara med honom varje dag nu! Mamma fixade allt med mockning och packning så jag pysslade bara med Fighter. Började borsta och märkte att han äntligen börjar fälla :D Så skönt att änligen få bort lite pälls från pållen! Det var bara att ta fram ryktstenen. Efter ryktstenens omgång behövdes han ryktas och sen avslutade jag med pälsglans och puttsborsten. Tog också och klippte några milimeter på svansen och borstade igenom den. Han blev så fin så!



Kommentarer till "Pyssel med pållen"

Postat av: vilma

ville bara säga tack för att du hjälpte mig med min blogg (ponnypyret.blogg.se).

Jag är jätte nöjd med den :D:D:D

2011-02-21 @ 21:50:07
URL: http://ponnypyret.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: