Bus och lek

Idag blev det knappt någon ridning utan jag lekte lite med honom på ridbanan. Propade fickorna fulla med havre så han var riktigt duktig på att följa efter mig. Jag hade tänkt mig att jag skulle lära honom något trick som att lyfta på hoven eller att pussas men varken jag eller han viste hur vi skulle göra, haha, så det blev mest bus och lek :D Jag hade honom lös men kom sedan på att linorna runt ridbanan var borta på ena kortsidan, opps... men fighetr var upptagen med annat än att tänka på att smita. Innan vi avslutade hoppade jag upp på honom, hade bara grimma och grimmskaft vilket gjorde det lite svårt att styra när grimmskaftet bara sitter under käken men Fighter var så snäll så!
Inne i stallet sen tog jag bort granriset som hängt vid hans box då det inte var specielt snyggt längre så nu var julpyntet borta också.



Kommentarer till "Bus och lek"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: