Nu när det blir vanlig vardag brukar jag komma ut ganske sent till stallet då jag går ganska långa dagar. Då brukar det oftast redan blivit mörkt ute och då bukar inte jag ha någon stärre lust att rida ut, vilket gör att på vardagarna håller jag mig mest på ridbanan så när det är helg och lov brukar jag försöka rida ut så mycket som möjligt. Idag var det ju sista lovdagen på det här jullovet så det blev en sväng ut i skogen med Fighter med några stockar och diken som verkligen taggade igång Fighter. Solen kom oxå fram så det var en riktigt riktigt härlig ridtur, det var ganska längesen jag hade en sån härlig ridtur som gör så att man känner sig så lycklig och man kan inte sluta le innombords. Tycker inte man får uppleva så många såna nu när det är så mörkt och ganska dystert ute. Men nu när dagarna blir ljusare och ljusare så får jag hoppas på mer såna ridturer!

Här kommer några bilder ifrån dagen



Kommentarer till "Det ser ljust ut"

Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Tänk vilken lycka i sommar när det typ är ljust dygnet runt!

2011-01-09 @ 17:21:43
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det är så härligt att rida i snön när solen skiner!

2011-01-09 @ 18:43:52
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: