Frysen mobil

Jag brukar inte ha så bra koll på vart jag har min mobil när jag är i stallet, oftast tror jag att den ligger i fickan och så brukar jag inte bry mig mer om den. Så i dag då när vi skuller hem från stallet så kände jag på fickan för att kolla om mobilen låg där vilket den inte gjorde så kollade runt lite i men hittade den inte så jag tänkte att den ligger nog kvar i bilen. Öppnade bildörren och kollade ner på sätet men nej där låg den inte... Kollade utanför bilen på marken och ja där låg den helt fyst men den verkar i alla fall funka som tur är. Nu måste jag bli bättre på att hålla koll på min mobil!



Kommentarer till "Frysen mobil"

Postat av: Emma - Grytagirls

gud så söööööt header du hade, gillar bloggen starkt :)

2011-01-27 @ 15:23:05
URL: http://grytagirls.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: