Ridning

När jag kom ut till stallet i dag så var jag så himmla frusen så jag hade ingen vidare lust att rida. När jag hade mockat färdigt hade jag fått upp värmen lite och så tänkte jag att man får ju passa på att rida nu när det är helg eftersom det är så körigt i veckorna. Så jag tog mig ut i skogen med Fighter och hade bara tänkt mig en liten kort vända bara så han skulle få röra på sig. Vi kom fram till ett ställe där några trappat upp 2 nya stigar, jag hade tänkt rida in på den ena som jag visste skulle vara ganska kort men så blev det inte... Ne jag fick ett infall att jag skulle gå in på den andra stigen som jag inte hade någon aning om vart den gick för annars skulle jag nog aldrig rida där och jag som vill rida alla stigar med Fighter innan han åker hem. Haha vad knäpp man kan vara ibland ;) Gick in på den stigen iallafall och jag trodda aldrig att jag skulle skulle komma ut från den. Jag kände inte igen mig överhuvudtaget men tillslut kom jag ut på vägen där jag hittar och red hem. Så det blev en mycket längre ridtur en vad jag hade tänkt mig, men det behövde Fighter!



Kommentarer till "Ridning"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: