Hemma

Sådär ja nu har jag både hunnit med en fika på stan och en tur till stallet.
Jag kom ut till stallet rätt så sent så det var mörkt när jag kom ut till Fighter. Brukar ju rida på ridbanan när det har hunnit bli mörkt då varken jag eller Fighter tycker att det är specielt kul att rida ut då men ridbanan har inge bra underlag så det går nästan bara att skritta. Och hur kul är det att skritta runt på ridbanan varv efter varv? Ne inte så kul så vi tog på oss refexer och pannlampa och red ut på "lillavändan" som den kallas (en liten skogstur som bara tar några minuter). Allt gick bra ända tills vi skulle in på skogsstigen. Ne där ville inte Fighter gå... men efter mycket övertalning så kunde han tillslut kliva in på stigen och då gick allt så bara. Nu ska jag fortsätta fixa med headern ;)



Kommentarer till "Hemma"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: