Ny grimma?

Jag älskar att köpa grejer till Fighter! Men snart så kan jag ju inte göra det länger eftersom han ska hem v.9 :( Då får jag istället börja köpa grejer till Safira som jag då ska ta över på foder. Så nu har jag hittat en grimma som nog kan passa henne.

Grimma Cushion Tape Fodrad

 Från börjar så gillade jag inte sånna här grimmor specielt mycket men börjar vänja mig och  tycker att de ser riktigt mysiga ut! Jag har något ludd på nästan alla grimmor jag har, tycker det ser så mysigt ut och så vill jag ju att det ska vara skönt för dem. Så denna grimma kommer nog köpas åt Safira lite senare. Jag har hittat den HÄR, men har sätt den i fler butiker!
 

Grimma Cushion Tape svart fordrad



Kommentarer till "Ny grimma?"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: