Igår skrev jag ju om att jag kulle pröva att ha en blogg på blogspot.se för att jämföra statistiken och sånt men har nu besämt mig för att redan lägga ner den. Såhär skrev jag på min blogspot-blogg;

Hade ju mest den här bloggen för att jämföra statistiken och så och har ju upptäckd att man får mycket mer besökare här men det beror nog endel på att man kan bläddra mellan bloggarna på blogspot.. och jag trivs inte riktigt med det då jag tycker att det känns som om man hör till en sida och inte äger en egen sida, haha, ja om ni fattar vad jag menar. Tycker iaf att det känns som att min blogg på blogg.se är mer min sida... jaja.

Ja så nu håller jag mig helt och hållet till denna blogg!  :)



Kommentarer till "Prov tiden klar.."

Postat av: theréshanning

Bra beslut där bruden! jag har också provat olika bloggar men tillsist alltid kommit tillbaka till blogg.se, känns mer "hemma" ;}



men duuu.. har du något tips på webshop's som har fina studentklänningar?

2011-01-30 @ 23:56:26
URL: http://thereshanning.blogg.se/
Postat av: Evelina

Blogspot är skiitjobbigt att kommentera ju, jag hatar allt som inte är blogg.se xD

2011-01-31 @ 09:44:20
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: