Hej på er igen! Nu har jag kommit tillbaka från stallet, ätit, puggat och till och med hunnit sovia lite så nu är det dags för att inlägg.
Kom ut till stallet i dag när solen just höll på att gå ner så prövade att ta lite kort utomhus innan jag gick in i stallet. Amelia (ägare till ponnyn Lady Di som också kallas "Amelia") var i stallet och även Amelias ny medryttare Clara och Mimmis medryttare Matilda var i stallet. De skulle rida ut på en skogstur så jag följde med dem på långavändan. Jag Clara och Matilda red medans stakars Amelia fick gå på den lilla knöliga skogsstigen i kolmörkret. När vi kom tillbaka till stallet red jag något varv på ridbanan men var så frusen om händerna så gick in i stallet efter en liten stund. Nu ska jag sätta mig och ladda in bilderna så de kommer lite senare :)



Kommentarer till "Här kommet ett inlägg"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: