Hoppsugen

Gud vad jag känner mig sugen på att hoppa!
Fast på senaste tiden har jag känt mig lite osäker på hoppfronten. Vet inte varför, ingenting har hänt. Men jag blir helt nervös när jag tänker på hinder över 70cm, haha, och när jag ser andra hoppa högre höjder blir jag också helt nervös och får fjärilar i magen och av vilken anledning? Ingen anning....
Och så Safira sen som själv är hinderrädd och inte har erfarenhet eller teknik för hoppningen. Hur ska jag bygga uppmodet igen? ;)
Jag och Safira får helt enkelt ta och lära känna varandre bättre och bygga upp vårt självförtroende tillsammans i små steg!

Några hoppbilder från sommaren med Fighter då jag inte var speciellt rädd för att hoppa. Hittade inte de bilder när vi kommer upp i de högre höjderna men här är några iaf....



Kommentarer till "Hoppsugen"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: