Too tired!

Nu är klockan lite för mycket för min del men jag är för trött för att lyfta rupan från soffan och hoppa i sängen. Snart ska jag ta mig ett ryck och gå och borsta tänderna och då får jag hoppas att jag inte svimmar av trötthet. Jag har en sån där irriterande trötthet, så där så att man är för trött och rastlös för att kunna somna...Irriterande!
Inför morgondagen har jag inget planerat än så länge. Det blir nog ett ridpass ut i skogen eftersom det är hopplöst att rida på vägarna och på ridbanan då man inte får grepp där och snöstyltor, då är det lättare att få grepp i skogen. Nästa vecka blir det ju ridhus varje dag skulle jag tro, man får ju passa på, så då rider jag nog förmodligen bara ut i helgen.
Ne nu ska jag samla kraft för att ta mig upp ur soffan så godnatt på er alla!



Kommentarer till "Too tired!"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: