Jag har kollat runt efter en ny hjälm och mitt val står mellan en John Whitaker eller en Charles Owen Classic. Tycker de ser väldigt lika ut men priset skiljer ju lite så då undrar jag vad det är för skilnad på dem?! Och när man söker på dem (en i taget) på google så är det samma bild som kommer upp... Så jag började kolla runt lite på olika sidor och så för att se vad det är för skillnad på dem men hittar ingen användbar fakta. Men så fick jag syn på några sidor där det står att JW hjälmen är samma som CO, är det bara det att John har signerat hjälmen.. eller? Någon som vet hur det ligger till? Hör i så fall gjärna av dig :D

JW/CO



Kommentarer till "Behöver lite hjälm hjälp!"

Postat av: Linnea op de Weegh

ja gillar Back on track - MIPS hjälmen för dess unika säkerhets tänk:) bara ett tips :) JW har ju alla :( men de är snygga! :)

2011-01-25 @ 00:23:20
URL: http://polze.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: