De senaste 2 dagarna har jag haft fullt upp, därav uppdateringen men somsagtså försökar jag komma igång igen och det blir förhoppningsvis bättre sen! :)

I fredags så skrittade jag och Saffis ut lilla jakt. Vi tog det lugt och hon skötte sig finfint.
Vi tog även hand om Vilmas ponny Mimmi, tog in, fixa mat, mockning... ja det vanliga. ;)

Igår så red jag och Safira ner till terränggropen med Maria på Klarita för att rida lektion där :D
Även Maria E var där med sin foderhäst.
Safira var SUPERtaggad. Har aldrig varit med om att hon taggat till så förut när jag har haft henne men det var roligt för det mesta ;)
Vi hade Maria E som draghjälp och då jäklar blev det fart på henne! Efter hindrena blev det också många sparkar bakut och några skutt. Vi hoppade lite nya grejer som upphoppet, både ner och upp, ett ris hinder och en stock i uppförsbacke som hon tyckte var riktigtriktigtroligt! Hon gorde små skutt och stampade med hovarna, hihi :D
Men eftersom det blev så mycket sparkar bakut och små bockningar så lyckades hon ha sunder sadeln där svanskappan siter..... vilken otur!!! Nu får vi se hur bra det går att rida  med den sadeln när svanskappan knappt sitter kvar....

Mamma filmade lite, något ni vill se? :)



Kommentarer till "De senaste dagarna"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: