Strömsholm

Nu har det varit lite uppehåll flån bloggandet då jag och mamma fick en inpuls att dra till våran stuga i karlskoga där vi inte har något internet. Men nu är jag tillbaka och hade tänkt berätta lite om de senaste dagarna.

I fredags drog vi till strömsholv vi 8 tiden. vi började kolla lite på hoppningen och sedan gick vi vidare och såg en stund på dressyren. Lite shopping halkade vi in på så det blev ett par nya fina röda JW ridbyxor till mig och ett vitt GG schabrack till Saffis. Är supernöjd med inköpen! :D
Vid 12 gick vi till terrängen där vi satte oss vid vattenhindret. Jag filmade och lyckades dånga en olycka när hästen gick rakt igenom hindret :S Det var otroligt varmt och vi hade ingenting att dricka så vi började röra oss tillbaka efter någon timme och kollde en stund på hoppningen där jag tog endel kort med mobilkameran.
Ni kanske är intresserade av att se både film och bilder? Isåfall får ni säga till! ;)

På fredagen tog evelina Safira och i går var det Lotte som hade henne. Om ett tag ska jag själv ut till stallet men det blir nog bara pyssel så hon får vila lite.



Kommentarer till "Strömsholm"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: