Ja nu är påsklovet över så jag ska ta och försöka börja blogga igen ;)

Jag har åkt på en rejäl förkylning.... Kliar, är svullet och gör ont i hals och öron. Egentligen skulle jag behöva stanna hemma en dag till för att återhämta mig lite men det är en lektion i morgon som jag inte borde missa så det blir bara att försöka ta sig till skolan i morgon.

Elize har ännu en gång åkt till uppfödaren för att försöka paras.
Där finns Izze, Elizes lillebror som hon inte är så förtjust i så honom fick vi med oss hem :D
Vi ska pöva att ha honom är medans Elize är där så får vi se hur det går med katterna och hundarna, om det inte skulle funka så får han åka hem.

Eftersom jag är sjuk och inte så pigg så får vi se om jag orkar skriva något kort om veckan i kväll.
Annars får ni ha en skön fortsatt kväll!



Kommentarer till "Dags att börja blogga igen!"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: