Here you go

Igår bev det inget bloggande... ja det märkte ni nog ;)
Karin och Linnéa var här ett tag, Karin åkte lite tidigare iväg på musikalträning men Linnéa stannade kvar ett tag.
Det var meningen att vi skulle plugga men självklart blev det inte så. Vi var ute och fotade lite. Det var så vart ute igår så jag nästan dör av glädje! :D Nu är vekligen våren här på riktigt och alla dessa vårtecken gör en så glad!
Igår såg jag en nyckelpiga och idag en humla för första gången i år.

Men en annan sak som inte gör mig så glad är min mobil.
Jag tappade den idag och den delades i 2... som tur var funkade den fortfarande för den satt ihop i en grej men så lyckas jag tappa den igen och då.... DÖD! :( Nu får jag leta upp någon gammal mobil som ligger och skräpar här hemma.



Kommentarer till "Here you go"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: