Hemma

Idag hade vi det första  nationellaprovet så skönt att ha den delen över. Är mest nervös för uppsatsen vi ska skriva på torsdag då jag suger på att komma på vad jag vill skriva om och hur jag ska skriva det... Skoldagen fortsatte med vanliga lektigoner men bilden blev inställd så va hade två timmars hål :D Så vi -jag, Mia, Hanna och Jossan- gick hem till Matilda och åt pannkakor, smaskens!

Nu är jag i alla fall hemma. Jag fick gå hem så jag har iskalla fötter så har tagit på mig tofflor och passat på att byta om till lite mer myskläder :)
Den här veckan hoppas jag hinna ut till stallet nästan alla dagar för nästa vecka har vi endel inlämningar och prov... Så nu ska jag sätta mig ner med biologin. Mamma slutar vid 5 så efter det någon gång bär det ut till stallet.



Kommentarer till "Hemma"

Postat av: Noafatima

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-10-20 @ 12:23:57
URL: http://noafatima.blogetty.com

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: