Prao

Nästa vecka blir det ingen  skola för mig inte!
Jag ska i väg och praoa på hästgården Näs i en veckas tid vilket ska bli jätteroligt. Det kommer också vara jätte läskigt, haha, för jag är en otroligt blyg person och livfäd för att göra fel. Jag kommer nog inte vara så företagssam och ta för mig eller prata men förhoppningsvis släpper det till veckans slut.

Igår fick jag dessutom veta att jag får ha med mig Safira dit under veckan :D
En sån möjlighet får man inte missa! Hon får en boxplat och en egen liten hage och dessutom kan jag rida henne i ridhus. Yees!!! Det är ju rent ut sagt skit bra! Det är en jättebra övning för henne då hon behöver komma iväg till nya platser och få öva på det eftersom hon kan vara lite stressad i nya miljöer. Sen har ju jag aldrig ridit henne i ridhus och nu har jag 2 fina ridus att rida i under en veckas tid.
Då kanske man borde passa på att öva lite med bommar och hinderstöd?!

Som tur är ligger inte gården längre bort än 10 minuter från vårat stall så det är ju toppen!
Hu hoppas jag bara på att hon vill lastas så ska nog allt gå bra.



Kommentarer till "Prao"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: