Safira 29 mars

Tisdag

Idag lyckades jag följa det jag hade planerat ;)
Det blev vila för henne idag och hon blev ordentligt ompysslad. Jag drog bort lite päls med rycktstenen, bortade bort lite stöv och rycktade. Evelina hjälpte till och tunnade ur manen på henne och bortade ben och hovar. Mamma halkade också in på ett hörn och friserade öron och hovar.
Det var många som kladdade på henne och jag måste säga att jag börjar bli bättre på att låta folk röra henne, haha! Ne men jag är sån som inte vill att man rör henne där jag har borstat och jag vill inte ha nå hjälp då jag vill göra allting själv och sånna saker.... Men idag så kändes det inte så jobbigt, tänkte knappt på det ;)
Sygg blev hon i alla fall men jag hade tuvär inte med mig någon kamera....



Kommentarer till "Safira 29 mars"

Postat av: Evelina

Haha duuktig Jossan ;)

2011-03-29 @ 20:46:46
URL: http://stallmupparna.blogg.se/
Postat av: vilma borglund

Designen var jättefin :D

du kan få mit lösenord så kan du få fixa lite med den om du har tid kan och vill så klart :)

2011-03-30 @ 07:38:03
URL: http://ponnypyret.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: