Glada nyheter

Hej igen!
Nu har jag inte bloggat på väldigt länge...
Jag har varken haft tid, lust eller ork till det! Men jag ska inte lägga ner bloggen utan jag kommer börja blogga snart igen när jag fått lite ordning på saker och ting!

Jag kan passa på att berätta lite om dagen iaf.
Det har vart vårstädning i stallet i dag och jag tog tag i att plocka bort staketet rund ridbanan då det såg förjävligt ut! Jag rullade upp alla linor och drog upp alla plast stolpar sedan kom tjejerna och plockade upp plast stoplarna och la dem till sidan och de drog upp de trästolparna som var kvar. Det tog några timmar för mig kan jag säga!

På tisdag händer en fantastisk sak! Det kommer sand till ridbanan :D
Just nu är våran ridbana stenhård och harven har gått sönder så det har inte gått att göra något med den.
Men även om vi har harven så behöver det ändå fyllas på då vi endast har sopsand och ingen matta under.
Det är sopsand som vi får nu också men det kommer ju ändå bli mycket bättre än det har varit så jag är superglad! Nu kanske man kan börja hoppa lite mera!

Eftersom staketet behövdes tas bort kan man inte släppa hästarna där eller löshoppa vilket är synd. Nu är det bara att börja tjata på Lollo om ett staket!



Kommentarer till "Glada nyheter"


Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: