Sammanfattning

Nu har jag ju inte vart in här och skrivit på ett bra tag men tänkte berätta lite om vad jag och Safira har gjort.
Den senaste tiden har hon fått vila mycket de dagar jag haft henne då jag knappt haft tid att åka ut till stallet men hon har också varit lite halt efter att hon snubblat ordentligt när vi var ut i skogen och red.
I söndagas började jag jobba henne lite igen. Det blev ett kort ridpass, hon var inte så villig att jobba utan förökte mest springa ut från ridbanan helatiden vilket resulterade i att hon fattade fel galopp helatiden... och jag kan säga att då blir inte jag så glad för jag vet ju att hon fattar vad hon ska göra utan hon vill bara inte.
Men en sak som jag blev lite gladare över var att det har börjat komma sand till ridbanan! :D
Den är inte helt fylld än men jag hoppas att den snart är klar så man kan börja rida ordentligt.

I fredags åkte jag dessutom upp till Täljö (min mosters gård) där jag och mamma bodde från fredag till söndag. Då red jag både älsklingen Fighter och Gazbor. Mer om det berättar jag senare ;)


Här bjuder jag på en failad bild från när vi hoppar muren för först gången ;)
Fortfarande ingen som vill se dem? Kommer upp mycket fortare om ni kommenterar!



Kommentarer till "Sammanfattning"

Postat av: vilma

jag vill se :)

2011-05-17 @ 20:09:29
URL: http://ponnypyret.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar: